leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet vps üzerinden açıyordum
Ama sanırım vps ip leri engellemiş olabilirler
Siz hangi firms kullandınız
Hocam ben forumdan bir arkadaşla iletişime geçtim. O arkadaşın Vds'i üzerinden kurdum hesabı hangi o yüzden VDS hakkında bilgim yok pek. Sonraki girişlerde de Aezakmı diye bir tarayıcı kullandım iz bırakmamak adına. Siz mesela eski hesaplarınıza hala aynı VDS'ten girebiliyor musunuz günlük olarak ?