OBS Siyah Ekran Sorunu
10
●389
- 05-08-2019, 16:51:26iyi günler arkadaşlar kaç gündür uğraşıyorum bir türlü sorunu çözemedim internette gösterilen ayarları denedim ama yine düzelmedi. Oyun yakalama yı eklediğimde oyunu obs göstermiyor siyah ekran gitmiyor. Ekran yakalamada sıkıntı yok onu eklediğimde gösteriyor. Yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin
- 01-01-2021, 01:21:57Selamlar, konuyu baya hortlatiyorum ama cozdunuz mu cozduyseniz hatirinizda mi paylasir misiniz eger oyleyse? Konu acmadan once baya baya arastirdim inanir misiniz denemedigim hicbir sey kalmadi hatta 2.5 saat falan ugrastim ama katiyyen duzelmiyor.
- 01-01-2021, 01:27:15Reis ekran kartı marka model ne seninde mi sorun oyun yakalamada yoksa komple mi siyah ekran geliyoBilalGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 01:29:17nvidia gtx950 dostum, sadece oyun yakalamada. kafayi yemek uzereyim. daha once de basima gelmisti ilk yayin acmaya basladigim zamanlar ama tek bir sekilde kolayca cozmustum. suan dugumlendi tabiri caizse. sende de mi var ayni durum yoksa?Gomedyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 01:32:34Bende amd vardı da laptop amd işlemcili olduğu için komple sorun yaratıyordu şu kodu buldum yaptım o şekilde çözmüştüm obs sağ tıklayıp özellikler diyip hedef kısmına şunu yazdım --allow-opengl şu şekilde olcak "C:Program Filesobs-studiobin64bitobs64.exe"--allow-opengl bu şekilde bendeki sorunu çözmüştüm ben belki işine yarar bilemiyorum olurmu bende komple yoktu çünküBilalGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 01:38:40eyvallah cok sag ol, bunu da denedim. video isleyicide directx alternatifi olarak kullanmak icin yapiyorlardi. onceden otomatikte de geliyordu fakat suan gercekten hicbir sekilde mana veremiyorum. dostum, her yolu denedigime yemin edebilirim, kanitlayamam... gercekten eyvallah. baglandim resmen ve cozene kadar uyuyamayacagim galiba...Gomedyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2021, 01:40:35Baya uğraştım bir kaç yöntem var düzeliyor.BilalGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grafik Ayarlarına gir resimdeki gibi OBS görünmüyor ise Gözat dan OBS yi ekle seçeneklerden güç tasarrufunu seç uygula de

Bir diğer seçenek OBS simgesine ters tıkla Özellikler de kısa yol sekmesine tıkla Hedef: sonunda --allow-opengl bir tane boşluk olacak şekilde ekle
"C:\Program Files\obs-studio\bin\64bit\obs64.exe" --allow-opengl
Daha sonra OBS yi aç Ayarlar >> Gelişmiş >> Video bölümünde İşleyiciyi OpenGL seç uygula de
OBS yi kapat aç düzelmesi lazım ben bunları yapıyorum
Ek olarak: OBS her açacağında Ters tıkla yönetici olarak çalıştır ile aç programı - 01-01-2021, 01:52:06Hocam sağ olun. Bunu da denedim. Gerçekten denemediğim izlemediğim bir şey kaldı mı bilmiyorum ki düzelmediğine göre mutlaka kaldı.
Şunu yapacağım. Denediğim bütün yolları paylaşacağım tek bir konu altında. Belki yaşayan vardır bu sorunu görürler kimisinin işine yarar benim denediklerim.
Konuyu açınca buradan paylaşacağım, teşekkür ederim yine de. - 01-01-2021, 02:03:16Sizdeki sorun ile karşılaşan illaki vardır. Ben de çok kafa yordum günlerce araştırdım izlemediğim video kalmadı. Yazdıklarım ile sorunu çözdüm özellikle 2. yöntem çok işime yaradıBilalGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
