iyi günler arkadaşlar kaç gündür uğraşıyorum bir türlü sorunu çözemedim internette gösterilen ayarları denedim ama yine düzelmedi. Oyun yakalama yı eklediğimde oyunu obs göstermiyor siyah ekran gitmiyor. Ekran yakalamada sıkıntı yok onu eklediğimde gösteriyor. Yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin