nvidia gtx950 dostum, sadece oyun yakalamada. kafayi yemek uzereyim. daha once de basima gelmisti ilk yayin acmaya basladigim zamanlar ama tek bir sekilde kolayca cozmustum. suan dugumlendi tabiri caizse. sende de mi var ayni durum yoksa?
Bende amd vardı da laptop amd işlemcili olduğu için komple sorun yaratıyordu şu kodu buldum yaptım o şekilde çözmüştüm obs sağ tıklayıp özellikler diyip hedef kısmına şunu yazdım --allow-opengl şu şekilde olcak "C:Program Filesobs-studiobin64bitobs64.exe"--allow-opengl bu şekilde bendeki sorunu çözmüştüm ben belki işine yarar bilemiyorum olurmu bende komple yoktu çünkü