Bende amd vardı da laptop amd işlemcili olduğu için komple sorun yaratıyordu şu kodu buldum yaptım o şekilde çözmüştüm obs sağ tıklayıp özellikler diyip hedef kısmına şunu yazdım --allow-opengl şu şekilde olcak "C:Program Filesobs-studiobin64bitobs64.exe"--allow-opengl bu şekilde bendeki sorunu çözmüştüm ben belki işine yarar bilemiyorum olurmu bende komple yoktu çünkü
eyvallah cok sag ol, bunu da denedim. video isleyicide directx alternatifi olarak kullanmak icin yapiyorlardi. onceden otomatikte de geliyordu fakat suan gercekten hicbir sekilde mana veremiyorum. dostum, her yolu denedigime yemin edebilirim, kanitlayamam... gercekten eyvallah. baglandim resmen ve cozene kadar uyuyamayacagim galiba...