BilalGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, konuyu baya hortlatiyorum ama cozdunuz mu cozduyseniz hatirinizda mi paylasir misiniz eger oyleyse? Konu acmadan once baya baya arastirdim inanir misiniz denemedigim hicbir sey kalmadi hatta 2.5 saat falan ugrastim ama katiyyen duzelmiyor.
Baya uğraştım bir kaç yöntem var düzeliyor.

Grafik Ayarlarına gir resimdeki gibi OBS görünmüyor ise Gözat dan OBS yi ekle seçeneklerden güç tasarrufunu seç uygula de



Bir diğer seçenek OBS simgesine ters tıkla Özellikler de kısa yol sekmesine tıkla Hedef: sonunda --allow-opengl bir tane boşluk olacak şekilde ekle
"C:\Program Files\obs-studio\bin\64bit\obs64.exe" --allow-opengl
Daha sonra OBS yi aç Ayarlar >> Gelişmiş >> Video bölümünde İşleyiciyi OpenGL seç uygula de
OBS yi kapat aç düzelmesi lazım ben bunları yapıyorum

Ek olarak: OBS her açacağında Ters tıkla yönetici olarak çalıştır ile aç programı