Gokhanduman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
videolarınızı hangi programda yapıyorsunuz?
21
●2.095
- 21-04-2014, 13:38:59Video editlemek istiyorsanız size önerebileceğim program Edius'tur ve profesyonellerce de kullanılır.. Trial versiyonunu denemenizi öneririm. Kendi projelerimde Edius kullanıyorum. İngilizce biliyorsanız Youtube'da detaylı anlatımlar mevcut. Türkçe olanlara bakmayın zira kafanız karışabilir.
- 21-04-2014, 15:20:56Hocam aslında sürekli render işlemi yapıyorsanız ayrı bir pc almanız daha mantıklı.Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc nekadar yüksek olursa olsun render işlemi yapıldığı sırada o pc ile doğru dürüst işlem yapamazsınız.Render çok fazla işlemci tüketir.
Bence böyle yüksek pc kasmak yerine orta bir pc alıp render işlemleri için kullanmak çok daha mantıklı.
Tabi bu dediğim sürekli render işi yapanlar için geçerli - 21-04-2014, 17:51:09ben after effect hiç tercih etmiyorum aga. 30 sn video 8 Gb tutu ya .Sduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S
- 21-04-2014, 18:03:47
S