• 21-04-2014, 11:42:14
    #10
    Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bir render pc için.

    3600 Mhz sağlam en maximum hangisiyse o şekilde chipsetli bir işlemci.
    1,5 TB HDD
    16 ila 32 GB arası Ram
    Ekran karti deseniz cabasi renderlerde beklememek için en ideal pc bunun gibi bişi olmasi lazim
    Çok yüksek sistem belirtmişsiniz
  • 21-04-2014, 13:28:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bizdeki sistemi söyledim hocam.
  • 21-04-2014, 13:38:59
    #12
    Video editlemek istiyorsanız size önerebileceğim program Edius'tur ve profesyonellerce de kullanılır.. Trial versiyonunu denemenizi öneririm. Kendi projelerimde Edius kullanıyorum. İngilizce biliyorsanız Youtube'da detaylı anlatımlar mevcut. Türkçe olanlara bakmayın zira kafanız karışabilir.
  • 21-04-2014, 14:30:18
    #13
    Sony Vegas diyorum ben de
  • 21-04-2014, 15:20:56
    #14
    Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizdeki sistemi söyledim hocam.
    Hocam aslında sürekli render işlemi yapıyorsanız ayrı bir pc almanız daha mantıklı.
    Pc nekadar yüksek olursa olsun render işlemi yapıldığı sırada o pc ile doğru dürüst işlem yapamazsınız.Render çok fazla işlemci tüketir.
    Bence böyle yüksek pc kasmak yerine orta bir pc alıp render işlemleri için kullanmak çok daha mantıklı.

    Tabi bu dediğim sürekli render işi yapanlar için geçerli
  • 21-04-2014, 17:43:01
    #15
    Sony vegas ve after effect. After effect daha işlevsel genelde onu tercih ediyorum.
  • 21-04-2014, 17:51:09
    #16
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sony vegas ve after effect. After effect daha işlevsel genelde onu tercih ediyorum.
    ben after effect hiç tercih etmiyorum aga. 30 sn video 8 Gb tutu ya .SS
  • 21-04-2014, 18:03:47
    #17
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben after effect hiç tercih etmiyorum aga. 30 sn video 8 Gb tutu ya .SS
    Bu ayarları kullanıyorum memnunum paşam.

  • 21-04-2014, 22:43:13
    #18
    after effects cc'de h.264'ü kaldırdılar ne yazıkki.. media encoderla yapmamız gerekiyor