bu iş böyle mi oluyor hep? Yani bir video için saatlerce bekliyor mu herkes (elbette pc hızına göre oynamalar olabilir) yoksa benim kullandığım program mı buna sebep oluyor?
videolarınızı hangi programda yapıyorsunuz?
21
●2.095
- 20-04-2014, 22:42:40Üyeliği durduruldu1-2 haftadır youtube işine merak saldım bu siteden ve birçok siteden makaleleri okudum. Bugün bir video hazırlayıp işe başlamak istedim. Ulead Video Studio 11 programını kullanarak video + ses + yazı şeklinde bir video yaptım 10dk lık 720p kalitede kaydet dedim yarım saat oldu hala bekliyorum
bu iş böyle mi oluyor hep? Yani bir video için saatlerce bekliyor mu herkes (elbette pc hızına göre oynamalar olabilir) yoksa benim kullandığım program mı buna sebep oluyor?
- 20-04-2014, 22:48:35Üyeliği durduruldubende bir sıkıntı yoksa önemli değil. Ama eğer 10dk lık video için bu kadar bekleniyorsa youtube cuların işi zormuş hakkaten. Bekleyeceğiz artık eğer çok kısa sürede aynı işi yapan program varsa ismini yazarsa onu kullanayım.caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2014, 23:27:49Pcnize göre değişir elbette hız ama 10 dakikalık videonunda o kadar bekletmemesi lazım (yaptığınız değişikliklere göre değişir) Youtube işinde özgün oyun kanalları olanlara sorduğumda akşamdan videoyu upload etmeye başladıklarını bilgisayarlarını açık bıraktıklarını söylüyorlar
- 21-04-2014, 09:49:57Üyeliği durdurulduHocam benim pc 4gb ddr3 ram 4 çekirdek 3,30ghz i3 işlemci. sanırım programdan kaynaklanıyor. 110mb olan videoya (10dk) 3 şarkı 1 logo 1 de yazı ekledim oldu 1.32gbGeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben videoyu kaydetmesi için bilgisayarı gece açık bıraktım upload ı düşünmek bile istemiyorumakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 09:55:29Üyeliği durdurulduSağlam bir render pc için.FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3600 Mhz sağlam en maximum hangisiyse o şekilde chipsetli bir işlemci.
1,5 TB HDD
16 ila 32 GB arası Ram
Ekran karti deseniz cabasi renderlerde beklememek için en ideal pc bunun gibi bişi olmasi lazim
- 21-04-2014, 11:16:08Üyeliği durduruldubu işi bırak diyosun yani (:Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2014, 11:16:23Ulead'ın en kötü yanlarından birisi Render süresinin çok uzun olması aslında güzel program. Ben Ulead'ın render süresinden sıkıldığım için CyberLink PowerDirector 12 lisansı aldım. Render süresi kısamı Ulead'a göre biraz daha hızlı. Renderdan sonra video boyutu çok büyük olacaktır bu durumda Aimersoft Video Converter Ultimate gibi bir programla dosyayı küçültüyorum.