• 21-04-2014, 22:58:12
    #19
    Camtasia Studio 8 kullanıyorum. Çokta memnunum.
  • 15-08-2014, 17:20:25
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    H.264 olmasa işim ne olurdu bilemiyorum.
    şurada adobe premiere ile render sonrası hızlı export alma üzerine bir makalem var: http://kurgucu.org/adobe-premiere-il...-export-almak/
    Bir çok yöntem var...
    Güncelleme: Yöntem tüm kurgu programları için geçerlidir.
  • 15-08-2014, 20:10:14
    #21
    Hocam işin piri olan arkadaşlar vds kiralıyor hem uploadları yüksek oluyor hem makinaları Zaman kaybını en aza indiriyorlar günlük 1000 video uplayanları biliyorum
  • 15-08-2014, 22:09:37
    #22
    cagatayturkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işin piri olan arkadaşlar vds kiralıyor hem uploadları yüksek oluyor hem makinaları Zaman kaybını en aza indiriyorlar günlük 1000 video uplayanları biliyorum
    Oyun videosu yada kendi orjinal videosunu çekenler ne yapacak ?
    Onada bir çözüm lütfen