videolarınızı hangi programda yapıyorsunuz?
21
●2.095
- 15-08-2014, 17:20:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.H.264 olmasa işim ne olurdu bilemiyorum.
şurada adobe premiere ile render sonrası hızlı export alma üzerine bir makalem var: http://kurgucu.org/adobe-premiere-il...-export-almak/
Bir çok yöntem var...
Güncelleme: Yöntem tüm kurgu programları için geçerlidir. - 15-08-2014, 20:10:14Hocam işin piri olan arkadaşlar vds kiralıyor hem uploadları yüksek oluyor hem makinaları
Zaman kaybını en aza indiriyorlar günlük 1000 video uplayanları biliyorum
- 15-08-2014, 22:09:37Oyun videosu yada kendi orjinal videosunu çekenler ne yapacak ?cagatayturkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onada bir çözüm lütfen
Zaman kaybını en aza indiriyorlar günlük 1000 video uplayanları biliyorum