H.264 olmasa işim ne olurdu bilemiyorum.
şurada adobe premiere ile render sonrası hızlı export alma üzerine bir makalem var:
http://kurgucu.org/adobe-premiere-il...-export-almak/
Bir çok yöntem var...
Güncelleme: Yöntem tüm kurgu programları için geçerlidir.