Ulead'ın en kötü yanlarından birisi Render süresinin çok uzun olması aslında güzel program. Ben Ulead'ın render süresinden sıkıldığım için CyberLink PowerDirector 12 lisansı aldım. Render süresi kısamı Ulead'a göre biraz daha hızlı. Renderdan sonra video boyutu çok büyük olacaktır bu durumda Aimersoft Video Converter Ultimate gibi bir programla dosyayı küçültüyorum.