Gokhanduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizdeki sistemi söyledim hocam.
Hocam aslında sürekli render işlemi yapıyorsanız ayrı bir pc almanız daha mantıklı.
Pc nekadar yüksek olursa olsun render işlemi yapıldığı sırada o pc ile doğru dürüst işlem yapamazsınız.Render çok fazla işlemci tüketir.
Bence böyle yüksek pc kasmak yerine orta bir pc alıp render işlemleri için kullanmak çok daha mantıklı.

Tabi bu dediğim sürekli render işi yapanlar için geçerli