Konu
videolarınızı hangi programda yapıyorsunuz?
21-04-2014, 18:03:47
#17
duskorc
truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben after effect hiç tercih etmiyorum aga. 30 sn video 8 Gb tutu ya .S
S
Bu ayarları kullanıyorum memnunum paşam.