• 12-11-2025, 19:39:59
    #1
    Merhaba, ilk adsense gelirim 10 kasımda adsense'e düştü. Bu iki uyarı gelmiş, ben adsense'ten şuan çekim yapmayacağım o yüzden hiçbir vergi bilgim ve ödeme yöntemim yok.
    İlk sorum Adsense'te olan bakiyem her ay orada birikir mi sorunsuz şekilde?
    İkinci sorum Adsense bakiyemde bir kesinti, ceza vs... olur mu, vergi formu olmazsa %30 vs. gibi bir kesinti olabilir yazıyordu Google tarafından.
    Üçüncü sorum Adsense bakiyemi ne kadar süre hiç çekmeden hesapta biriktirebilirim? 2. fotoğrafta da 1 yıl maksimum süre yazıyor diye eklemek istedim.


    Adsensens'im onaylı bu arada.


    İyi forumlar.



  • 12-11-2025, 21:38:59
    #2
    Bilen var mı
  • 13-11-2025, 16:46:50
    #3
    Segomoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen var mı
    vergi formunu doldurun o dolu olsun. para 1 yil boyunca birikir sorun olmaz ama adsense ban yerse para da uçar. adsense sağlam kalırsa 5 ay sonra birikti diyelim ibanı girip çekebilirsiniz.
  • 13-11-2025, 19:40:44
    #4
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi formunu doldurun o dolu olsun. para 1 yil boyunca birikir sorun olmaz ama adsense ban yerse para da uçar. adsense sağlam kalırsa 5 ay sonra birikti diyelim ibanı girip çekebilirsiniz.
    w8 formu varmış sanırım onu mu kastediyorsunuz hocam? Ve 1 yılı geçik süre kalabilir mi orada bakiye?
  • 13-11-2025, 23:56:26
    #5
    Segomoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w8 formu varmış sanırım onu mu kastediyorsunuz hocam? Ve 1 yılı geçik süre kalabilir mi orada bakiye?
    evet w8 formunu doldur . yok max 1 yil kalir. ztn fazla tutmak iyi degil adsenseye bişi olursa para da gider. bagkur ssk niz yoksa tanıdıgınızın üzerine alın anne babanız filan. yüklü aylık bikaç bin dolar kazanabilirseniz kendi hesabınıza alırsnız bagkur ödeyip
  • 14-11-2025, 00:16:51
    #6
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet w8 formunu doldur . yok max 1 yil kalir. ztn fazla tutmak iyi degil adsenseye bişi olursa para da gider. bagkur ssk niz yoksa tanıdıgınızın üzerine alın anne babanız filan. yüklü aylık bikaç bin dolar kazanabilirseniz kendi hesabınıza alırsnız bagkur ödeyip
    Teşekkürler hocam, 1 yıl planlama süresiymiş sanırım. Ben şuan herhangi bir vergi formu ve ödeme bilgisi eklemedim. Eklemediğim sürece ihlal vs. olmadığı sürece mesela 2 yıl 3 yıl sorunsuz kalır ve birikir mi çünkü işe girme veya bağkur durumunu istediğim miktarlar olmadığı sürece bekleteceğim

    Planlama da yapmayacağım ayrıca bu yüzden
  • 14-11-2025, 02:12:02
    #7
    Segomoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, 1 yıl planlama süresiymiş sanırım. Ben şuan herhangi bir vergi formu ve ödeme bilgisi eklemedim. Eklemediğim sürece ihlal vs. olmadığı sürece mesela 2 yıl 3 yıl sorunsuz kalır ve birikir mi çünkü işe girme veya bağkur durumunu istediğim miktarlar olmadığı sürece bekleteceğim

    Planlama da yapmayacağım ayrıca bu yüzden
    maksimum 1 yil hocam , ozamana kadar çekmeniz lazım yoksa youtube paranıza çöker. .. kazanc az olursa bu forumda komisyonla bozum yapanlar var onlari da kullanabilirsiniz yüzde 10 gibi bir rakama.