İlk sorum Adsense'te olan bakiyem her ay orada birikir mi sorunsuz şekilde?
İkinci sorum Adsense bakiyemde bir kesinti, ceza vs... olur mu, vergi formu olmazsa %30 vs. gibi bir kesinti olabilir yazıyordu Google tarafından.
Üçüncü sorum Adsense bakiyemi ne kadar süre hiç çekmeden hesapta biriktirebilirim? 2. fotoğrafta da 1 yıl maksimum süre yazıyor diye eklemek istedim.
Adsensens'im onaylı bu arada.
İyi forumlar.

