evet w8 formunu doldur . yok max 1 yil kalir. ztn fazla tutmak iyi degil adsenseye bişi olursa para da gider. bagkur ssk niz yoksa tanıdıgınızın üzerine alın anne babanız filan. yüklü aylık bikaç bin dolar kazanabilirseniz kendi hesabınıza alırsnız bagkur ödeyip
Teşekkürler hocam, 1 yıl planlama süresiymiş sanırım. Ben şuan herhangi bir vergi formu ve ödeme bilgisi eklemedim. Eklemediğim sürece ihlal vs. olmadığı sürece mesela 2 yıl 3 yıl sorunsuz kalır ve birikir mi çünkü işe girme veya bağkur durumunu istediğim miktarlar olmadığı sürece bekleteceğim
Planlama da yapmayacağım ayrıca bu yüzden