Segomoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
w8 formu varmış sanırım onu mu kastediyorsunuz hocam? Ve 1 yılı geçik süre kalabilir mi orada bakiye?
evet w8 formunu doldur . yok max 1 yil kalir. ztn fazla tutmak iyi degil adsenseye bişi olursa para da gider. bagkur ssk niz yoksa tanıdıgınızın üzerine alın anne babanız filan. yüklü aylık bikaç bin dolar kazanabilirseniz kendi hesabınıza alırsnız bagkur ödeyip