Segomoko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, 1 yıl planlama süresiymiş sanırım. Ben şuan herhangi bir vergi formu ve ödeme bilgisi eklemedim. Eklemediğim sürece ihlal vs. olmadığı sürece mesela 2 yıl 3 yıl sorunsuz kalır ve birikir mi çünkü işe girme veya bağkur durumunu istediğim miktarlar olmadığı sürece bekleteceğim

Planlama da yapmayacağım ayrıca bu yüzden
maksimum 1 yil hocam , ozamana kadar çekmeniz lazım yoksa youtube paranıza çöker. .. kazanc az olursa bu forumda komisyonla bozum yapanlar var onlari da kullanabilirsiniz yüzde 10 gibi bir rakama.