Merhaba, ilk adsense gelirim 10 kasımda adsense'e düştü. Bu iki uyarı gelmiş, ben adsense'ten şuan çekim yapmayacağım o yüzden hiçbir vergi bilgim ve ödeme yöntemim yok.
İlk sorum Adsense'te olan bakiyem her ay orada birikir mi sorunsuz şekilde?
İkinci sorum Adsense bakiyemde bir kesinti, ceza vs... olur mu, vergi formu olmazsa %30 vs. gibi bir kesinti olabilir yazıyordu Google tarafından.
Üçüncü sorum Adsense bakiyemi ne kadar süre hiç çekmeden hesapta biriktirebilirim? 2. fotoğrafta da 1 yıl maksimum süre yazıyor diye eklemek istedim.


Adsensens'im onaylı bu arada.


İyi forumlar.