yazıların beyaz renk olmasıyla bence gayet hoş oldu yazılar okunuyo...yinede yorumları düzgün bi şekilde yaparsanız elimden geldince değerlendirmeye çalışırım.
yazıların beyaz renk olmasıyla bence gayet hoş oldu yazılar okunuyo...yinede yorumları düzgün bi şekilde yaparsanız elimden geldince değerlendirmeye çalışırım.
ya gmnd kes art1k ya duzgun konus..2 script yazmissin.. hava atma.. hangi sitede yayinlaniyo scriptlerin.. bi aspindir.com a ve maxi.asp ye gir arhanx yaz bakalim neler çikicak karsina