fatihx adlı üyeden alıntı:
yazıların beyaz renk olmasıyla bence gayet hoş oldu yazılar okunuyo...yinede yorumları düzgün bi şekilde yaparsanız elimden geldince değerlendirmeye çalışırım.
olm fati % kaçı sana ait ?