• 02-08-2005, 23:13:32
    #19
    Misafir
    ok fatihx hocam
  • 02-08-2005, 23:27:27
    #20
    tamam olayı büyütmeyin arkadaşlar.herkes hakkındaki olumlu yada olumsuz tüm eleştirilerden kendine pay çıkarmalıdır.
  • 02-08-2005, 23:57:11
    #21
    Misafir
    fontlari küçülttüm toplistlere ayar verdim.. baska ne yapay1m?
  • 03-08-2005, 00:07:51
    #22
    Misafir
    yeni kategoriler açmalısın..
    fontlar küçük güzel olmuş.
    technodizayn toplistin bannerini sitenden kaldırmalısın. Sağı solu belli olmaz o sitenin popup açtırabilir. sabıkalı site.açılış sayfasınıda kitletebilir.
    başka toplist ve link sitelerine popup açmazsan iyi olur. toplistten topliste kullanıcı gitmesi hiç hoş olmuyor.

    Amaç kısa zamanda geçici ve çok kullanıcı değil. Uzun vadede kalıcı kullanıcı olmalı. Toplist işi sabır ve özen ister. Bu işte kalıcı isen zamanla büyür siten.
  • 03-08-2005, 00:11:18
    #23
    Misafir
    ok hocam.. dedikleriniz için saolun dikkate alicam
  • 03-08-2005, 01:23:57
    #24
    Misafir
    kategori sayisisini 9 a çikardim saygilar
  • 03-08-2005, 02:19:59
    #25
    Misafir
    Her kategori için ayrı ayrı sayfa yerine tek sayfada hepsini farklı kategori olarak gösterebilirsin. Böyle yaparsan 50 tanede açsan 3-5 tane asp dosyası ile yapabilirsin. Örneğin. Site ekleme kısmını option yaparsın kategori seçerler.

    <font size="1"><b>Kategori:</b></font></td><td><select name="kategori">
    <OPTION VALUE="kişisel">Kişisel</OPTION>
    <OPTION VALUE="sosyal">Sosyal</OPTION>
    <OPTION VALUE="müzik">Müzik</OPTION>
    </select>

    ..........

    Listeletirkende kolay olsun kategorilerin isimleriyle ilgili sayfada göstericem dersen kisisel.asp dosyası açarsın içinde sql cümlesi kısmına şöyle yazıp oradaki verileri çekebilirsin.

    sql = "SELECT * FROM tabloadi where onay=1 and kategori='kişisel' order by hit desc"

    Onay verilmiş kayıtlar arasında kategorisi kişisel olanları hiti büyükten küçüğe doğru sıralamaya yarıyor üstteki sql kodu.
  • 03-08-2005, 02:23:58
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Msn ye gel istersen sana daha güzel bir template vereyim tempalte kullancaksan.

    arhanx adlı üyeden alıntı:
    tasarımı ben yapmadım hazır template kullandım ama script benim.. bune göre eleştiriniz..
  • 03-08-2005, 02:26:53
    #27
    Misafir
    dostum ben her kategori için ayri tablo yaptiim için dediinle bi sey olmuyor.. yani mecburen ayri ayri sayfalar yapiyorum