• 06-08-2005, 00:31:32
    #55
    Misafir
    tsar1m1 ben yapmadim fatihx yapti bence emege saygi gostermek gerek bence ii olmus,ama siz bk atmaktan baska ne biliyosunuz ki?
  • 06-08-2005, 00:39:35
    #56
    Misafir
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    gmnd senin konusmaya hakkin yok adam gibi site yap öle gel.. php nuke bebesi seni..
    Acaba bir anket yapsan hangisini secerler.
    Php-nuke ile yapılmıs bir güzel sitemi, yoksa kendini script yazmış olarak gören bir gerizekalıyımı ?
  • 06-08-2005, 00:40:06
    #57
    Misafir
    tabiki seningi php nuke bebelerini.. mantar gibi türüyonuz.. siz sahte webmasterlar
  • 06-08-2005, 00:40:13
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazıların beyaz renk olmasıyla bence gayet hoş oldu yazılar okunuyo...yinede yorumları düzgün bi şekilde yaparsanız elimden geldince değerlendirmeye çalışırım.
  • 06-08-2005, 00:41:14
    #59
    Misafir
    ben begendim hocam elinize saglik fatihx hocam
  • 06-08-2005, 00:42:01
    #60
    Misafir
    Polemiğe dönüşmesin diye cevap yazmayacağım. Lütfen siz de konuyu kapatın. Özür dilerim"
  • 06-08-2005, 00:43:07
    #61
    Üyeliği durduruldu
    fatihx adlı üyeden alıntı:
    yazıların beyaz renk olmasıyla bence gayet hoş oldu yazılar okunuyo...yinede yorumları düzgün bi şekilde yaparsanız elimden geldince değerlendirmeye çalışırım.
    olm fati % kaçı sana ait ?
  • 06-08-2005, 00:43:44
    #62
    Misafir
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    tabiki seningi php nuke bebelerini.. mantar gibi türüyonuz.. siz sahte webmasterlar
    Hep Diyorum Gel MSN'ye scriptlerimi senin bir taraflarına monte edebilirim.
    Walla bak bedava veriyorum. hediyem olarak kabul et.

    NOT: Monte Ücreti alınmayacaktır..
  • 06-08-2005, 00:45:37
    #63
    Misafir
    ya gmnd kes art1k ya duzgun konus..2 script yazmissin.. hava atma.. hangi sitede yayinlaniyo scriptlerin.. bi aspindir.com a ve maxi.asp ye gir arhanx yaz bakalim neler çikicak karsina