arhanx adlı üyeden alıntı:
gmnd senin konusmaya hakkin yok adam gibi site yap öle gel.. php nuke bebesi seni..
Acaba bir anket yapsan hangisini secerler.
Php-nuke ile yapılmıs bir güzel sitemi, yoksa kendini script yazmış olarak gören bir gerizekalıyımı ?