• 04-08-2005, 04:29:06
    #37
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    haklisin sweetdreams ben her zaman elestiriye acigim ve elestirilerin yapici olmasi dogrultusunda kendimi duzeltirim..saygilar
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    ilkay bosuna masraf yapmisin.. sen bu alemden cik yaramaz bu isler sana sen git gevrek sat anca kar edersin
    No comment
  • 04-08-2005, 05:36:56
    #38
    Beğenmedim! Dersem Küfürde yiyebilirim..
    Beğendim Desem İçime Sİnmez Niye Yalan Soyleyeyimki?
    Elestriye Açıksan Yayınlarsın, Ben Değilim Yayınlamıyorum Mesela
  • 04-08-2005, 06:16:15
    #39
    Misafir
    Ben eleştiri yapıyorum aynı yollardan geçtim. Benimde toplistim var. Açılalı 14 ay oldu. Şu anda toplist kodu sitesinde ekli 500 üyem var. Hergün ortalama 2000 tekil kullanıcı dağıtmaktayım. Bu işler zamanla olacak şeyler. Ama plan yapmalı kendine strateji belirlemeli. Ve projelerinde kararlı olmalısın. Hep canın yeni siteler isteyebilir ve yapınca çabuk sıkılabilirsin. Yada ulaşamayınca sıkılabilirsin fakat hiç birşey bir kerede olmaz. Zaman herşeyin çözümüdür. 10-15 derken 100 sonra 200 sonra 1000 tekil olur. Sonra bir bakmışsın kendi kendini götürüyor site.
  • 05-08-2005, 23:08:38
    #40
    Misafir
    haklisin sweetdreams çok haklisin.. sabrediyorum bakalim insallah tutulan bir site olur
  • 05-08-2005, 23:10:23
    #41
    Misafir
    domainden kaybediyorsun en baştan
  • 05-08-2005, 23:12:25
    #42
    Misafir
    evet biliyorum ama ilginc bi domain belki tutar
  • 05-08-2005, 23:59:42
    #43
    Misafir
    tasar1m1 deistirdim bi bakin www.arhanx.com
  • 06-08-2005, 00:02:19
    #44
    Misafir
    hostunda sorun var çok çko kasılıyor
  • 06-08-2005, 00:04:27
    #45
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    hostunda sorun var çok çko kasılıyor
    bu kadar iyimser bi yorum yaptığına göre girşteki popupu görmedin