• 18-08-2007, 02:32:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    basbakanimiza bir mesajınız yokmu. Benim de sitemi elestirmisiniz. yada basbakana bir mesaj da siz yazın
  • 18-08-2007, 02:39:36
    #2
    Öncelikle siteniz hayırlı olsun. Geliştirmeniz lazım. Peki başbakan cevaplıycakmı? Çook yazılacak şey... bitmez tükenmez
  • 18-08-2007, 02:40:13
    #3
    Domain güzel..Biz yazalımda başbakan okur mu?
  • 18-08-2007, 02:42:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Froker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle siteniz hayırlı olsun. Geliştirmeniz lazım. Peki başbakan cevaplıycakmı? Çook yazılacak şey... bitmez tükenmez
    Tesekkur ederim.Zamanla geliştirilebilirim. Simdilik boyle gitmesinden yana yım. SOrunuza gelince umarım yanıtlar. ama sanmıyorum yanıtlayacagını. ama onbinlerce elestri olursa herhalde bir danısmanı okur ve bir yanıt verir.
  • 18-08-2007, 02:44:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    link Basbakanim.Net

    güzel olmuş ama başbakan okur mu o yazıları bilmem

    başarılar..
  • 18-08-2007, 02:45:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain güzel..Biz yazalımda başbakan okur mu?
    domain bosta duruyordu. bir yıl once almıstım. boyle bir sey yapmaya karar verdim. umarım insanlarımıza bir nebze olsun faydalı olur.
  • 18-08-2007, 02:46:26
    #7
    Heralde yanıtlar derseniz olmaz. oraya yazanlara aracı olarak siz mail ile başbakanlığa ulaştırmalısınız çok iyi bir proje geliştirilebilir aslında bir arkadaş vardı başbakanlıkla görüşüyodu size benzer bir sitesi vardı yalnız onunki profesyonelce bir çalışmaydı hazır script fln değildi...
  • 18-08-2007, 02:48:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yeni projeler her zaman acıgım. amator birisi oldugum dan dolayı Profestonel bir site veya portal yapamam. ama yorum ve elestiriler cogalısa basbakanlıga email ile durumu bildirebilirim
  • 18-08-2007, 02:50:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu arada siteme Eleştirilerinizle desteklerinizi bekliyorum arkadaslar