Heralde yanıtlar derseniz olmaz. oraya yazanlara aracı olarak siz mail ile başbakanlığa ulaştırmalısınız çok iyi bir proje geliştirilebilir aslında bir arkadaş vardı başbakanlıkla görüşüyodu size benzer bir sitesi vardı yalnız onunki profesyonelce bir çalışmaydı hazır script fln değildi...