Öncelikle siteniz hayırlı olsun. Geliştirmeniz lazım. Peki başbakan cevaplıycakmı? Çook yazılacak şey... bitmez tükenmez
Tesekkur ederim.Zamanla geliştirilebilirim. Simdilik boyle gitmesinden yana yım. SOrunuza gelince umarım yanıtlar. ama sanmıyorum yanıtlayacagını. ama onbinlerce elestri olursa herhalde bir danısmanı okur ve bir yanıt verir.