Konu
www.basbakanim.net
18-08-2007, 02:39:36
#2
Froker
Öncelikle siteniz hayırlı olsun. Geliştirmeniz lazım. Peki başbakan cevaplıycakmı? Çook yazılacak şey... bitmez tükenmez