ShaDoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain güzel..Biz yazalımda başbakan okur mu?
domain bosta duruyordu. bir yıl once almıstım. boyle bir sey yapmaya karar verdim. umarım insanlarımıza bir nebze olsun faydalı olur.