Proje cok güzel tebrik ederim.

Ancak başbakan milyonlarca insanların katıldığı cumhiriyet mitinglerini bile umursamadı kendi tabiriyle "Babalar gibi satarım memleketi" dedi ve hala başbakan Başbakanın pc başında işi olacağını ve siteden bile haberi olacağını zannetmiyorum. (Görsede umrunda olmaz o ayrı mevzu)

Bence siteyi genişletin enazından gözü kapalı insanlara bi nebze olsun faydanız olur.