önemli olan reklımın tıklanması değil reklamı webmöasterların görğp işlerini sizin sitesinde görmesi yada sitenizden bi şekilde yararlanmasıdır. r10' a laf atmak yerine senin yerinde olsam forumun kategorilerini siler kafamdan yapardım emin ol bu şekilde taklitten başka birşey olamassın ..
ayrıca siteniz aşırı yavaş
WebMaster Forumu
48
●2.884
- 08-08-2007, 19:17:2014 tane sitem var serverda, sürekli apache ye restart atıyorum. Memory Used84.8 %e kadar çıkıyor. bakalım olmazsa bi server daha alıcağım. yorumlarınız için gerçekten teşükkür ederim. bu şekilde başladık bi kere, r10 a kesinlikle laf atmıyorm. ama ondan hızlı yine server, inşallah sorunsuz bişeyler yapıcaz arkadaşlar. saygılar.
- 08-08-2007, 20:11:23Babamda hiç ummazdı bişeyler yapabileceğimden, askerde bile er olursun derdi. ama hep yanılttım onu başardıklarımla. umarım başarabilirim. sizin gibilerini bulamadım belki forumu büyütecek ama inşallah bişeyler yapabiliriz. kısmet tabiki. saygılar.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada hepimiz kardeşiz yaa kimse hayırlı olsun bile demedi
kötü bişeymi yaptık :S saygılar.