• 08-08-2007, 19:08:35
    #10
    önemli olan reklımın tıklanması değil reklamı webmöasterların görğp işlerini sizin sitesinde görmesi yada sitenizden bi şekilde yararlanmasıdır. r10' a laf atmak yerine senin yerinde olsam forumun kategorilerini siler kafamdan yapardım emin ol bu şekilde taklitten başka birşey olamassın ..

    ayrıca siteniz aşırı yavaş
  • 08-08-2007, 19:17:20
    #11
    14 tane sitem var serverda, sürekli apache ye restart atıyorum. Memory Used84.8 %e kadar çıkıyor. bakalım olmazsa bi server daha alıcağım. yorumlarınız için gerçekten teşükkür ederim. bu şekilde başladık bi kere, r10 a kesinlikle laf atmıyorm. ama ondan hızlı yine server, inşallah sorunsuz bişeyler yapıcaz arkadaşlar. saygılar.
  • 08-08-2007, 19:18:51
    #12
    bu arada hepimiz kardeşiz yaa kimse hayırlı olsun bile demedi kötü bişeymi yaptık :S saygılar.
  • 08-08-2007, 19:26:00
    #13
    Siteni yanlış yerde tanıtıyorsun sadece

    ßurası zaten 1 wm forumu.
  • 08-08-2007, 19:35:07
    #14
    Misafir
    hayırlı olsun ama gerçekten bir webmaster forumunda webmaster forumu tanıtmak cokta etik gelmiyor bana ama yinede başarılar dilerim..
  • 08-08-2007, 19:48:20
    #15
    yeni açılan sitelere bakarsanız baya bi wm forumu tanıtılmış, gidipde normal bi yerde tanıtıcak değilizya teşekkürler. saolun.
  • 08-08-2007, 19:54:15
    #16
    Misafir
    Başarılı olacağınızı düşünmüyorum

    hatta 15 gün sonra kapatacağınızıda düşünüyorum.

    Boşa yatırım.Saygılar .
  • 08-08-2007, 20:11:23
    #17
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılı olacağınızı düşünmüyorum

    hatta 15 gün sonra kapatacağınızıda düşünüyorum.

    Boşa yatırım.Saygılar .
    Babamda hiç ummazdı bişeyler yapabileceğimden, askerde bile er olursun derdi. ama hep yanılttım onu başardıklarımla. umarım başarabilirim. sizin gibilerini bulamadım belki forumu büyütecek ama inşallah bişeyler yapabiliriz. kısmet tabiki. saygılar.
  • 08-08-2007, 20:13:16
    #18
    Misafir
    Yazım senle yada düşünce yapın ile alakalı değil.Sadece yaptığın iş ile alakalı.Bugüne kadar çok fazla wm forumu açıldı ve 2 hafta olmadan kapandı.O yüzden söyledim.

    İyi günler kolay gelsin.