önemli olan reklımın tıklanması değil reklamı webmöasterların görğp işlerini sizin sitesinde görmesi yada sitenizden bi şekilde yararlanmasıdır. r10' a laf atmak yerine senin yerinde olsam forumun kategorilerini siler kafamdan yapardım emin ol bu şekilde taklitten başka birşey olamassın ..

ayrıca siteniz aşırı yavaş