14 tane sitem var serverda, sürekli apache ye restart atıyorum. Memory Used84.8 %e kadar çıkıyor. bakalım olmazsa bi server daha alıcağım. yorumlarınız için gerçekten teşükkür ederim. bu şekilde başladık bi kere, r10 a kesinlikle laf atmıyorm. ama ondan hızlı yine server, inşallah sorunsuz bişeyler yapıcaz arkadaşlar. saygılar.