Merhaba Arkadaşlar,
Bende bi webmaster forumu açmış bulunmaktayım. 2 gündür uşraşıyom sağıyla soluyla, ufak tefek işlemlerimiz halen devam etmektedir, fakat yorumlarınızla gelişmek için başlık açmaya karar verdim. Olumlu ve olumsuz yorumlara açığız. Şimdiden teşekkürler.
WmForumu.Com - Webmaster Forumu - vBulletin
Saygılar.
WebMaster Forumu
48
●2.884
- 08-08-2007, 18:16:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Belki konuyla alakasiz ama site 2-3 günlük diyorsun, sitede (3 Kayıtlı Ve 38 Misafir Üye Bulunmaktadır.) 38 Misafir nasil oluyor? Bir aciklama getirebilirmisin
Ayrica forumun görünüs olarak r10 dan pek bi farki yok, insallah basarili olursun.
- 08-08-2007, 18:31:35Başladık bi yerden bakalım, yerine oturana kadar güzel paylaşımlar yapıcağım. inşallah üstesinden geliriz. saygılar.H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2007, 18:43:24Farklılıklar var baya, genel düzeni bu olduğu için bu şekilde çıktı, ama yinede değişiklikler olucaktır. saygılar.Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2007, 19:03:12r10 un ilk açıldığı zamanı biliyorum.
sonuçta oda biyerden başladı. ondada kimse yoktu + o zamanlar webmaster forumu bu kadar ilgi duyulmuyordu. şimdi tanıtabilecek yerlerimiz var.
Şu anda aktif olan 1 adet reklamınız toplam 102611 kez görüntülenip 321 kez tıklanmıştır.
reklamı vereli 1 saat olmadı
olmazsa bunu 1-2 hafta boyunca sürdüreceğim
saygılar.
Ayrica forumun görünüs olarak r10 dan pek bi farki yok, insallah basarili olursun.
konuların olması lazım. saygılar.