****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı olacağınızı düşünmüyorum

hatta 15 gün sonra kapatacağınızıda düşünüyorum.

Boşa yatırım.Saygılar .
Babamda hiç ummazdı bişeyler yapabileceğimden, askerde bile er olursun derdi. ama hep yanılttım onu başardıklarımla. umarım başarabilirim. sizin gibilerini bulamadım belki forumu büyütecek ama inşallah bişeyler yapabiliriz. kısmet tabiki. saygılar.