• 26-06-2015, 18:29:08
    #28
    Üyeliği durduruldu
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gövde gösterisi yapmaya geldiysen datacentera geçip makinaların fotoğrafını çekeyim 3-5 pencerenin screenshotunu almakla olmuyor bu işler
    firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....
  • 26-06-2015, 18:30:54
    #29
    Forum06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....
    Yarıştırmalık birşey yok bodozlama girmişsin konuya da haddini bildireyim dedim.
  • 26-06-2015, 20:57:09
    #30
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    Forum06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....
    Uslup hos degil.

    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarıştırmalık birşey yok bodozlama girmişsin konuya da haddini bildireyim dedim.
    Cevap vermeye gerek yok bence, siz isinizle ve projenizle devam edin
  • 27-06-2015, 19:34:29
    #31
    2. serverimiz online
  • 29-06-2015, 02:01:45
    #32
    Hocam giriş yapamıyoruz?
  • 29-06-2015, 02:09:59
    #33
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam giriş yapamıyoruz?
    Bakım yapıyoruz hocam yeni bir özellik gelecek inşallah, 1 saate yayında
  • 29-06-2015, 02:15:15
    #34
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakım yapıyoruz hocam yeni bir özellik gelecek inşallah, 1 saate yayında
    Bekliyoruz.
  • 29-06-2015, 02:37:52
    #35
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyoruz.
    An itibariyle giriş yapabilirsiniz, teşekkürler ilginize. İyi oyunlar
  • 30-06-2015, 07:29:39
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Server Kapatılmıştır. Lütfen Lisans Alınız.
    https://www.r10.net/script-satisi/146...isans-key.html