• 23-06-2015, 19:22:40
    #10
    kendi botumudur nedir bir şekilde yakalıyor, pek eğlencesi kalmıyor açıkçası.
  • 23-06-2015, 19:30:12
    #11
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi botumudur nedir bir şekilde yakalıyor, pek eğlencesi kalmıyor açıkçası.
    Bir arkadaş pusmuş geleni yutuyor ondan bahsediyorsunuz sanırım. Daha yeni bir browser oyunu botunun olacağını sanmıyorum.
  • 23-06-2015, 19:42:26
    #12
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Github üzerinden clone scriptine erişebilirsiniz.
    github linkini atabilirmisiniz acaba.
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-06-2015, 19:50:23
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    github linkini atabilirmisiniz acaba.
    Bitirdin bizi narin
  • 23-06-2015, 19:52:00
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    github linkini atabilirmisiniz acaba.
    https://github.com/huytd/agar.io-clone
    bu sanırım
  • 23-06-2015, 19:57:50
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    github linkini atabilirmisiniz acaba.
    Google'a yazarsanız çıkıyor hocam bir çok kopyası var herhangi birini deneyebilirsiniz lakin biraz araştırıp agaroyna.com daki gibi official scripti kurmanızı öneririm diğerlerinin peki agario ile alakası kalmamış vaziyette.
  • 23-06-2015, 19:59:45
    #16
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitirdin bizi narin
    ahahah öyle oldu biraz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:59:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:58:19 --

    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'a yazarsanız çıkıyor hocam bir çok kopyası var herhangi birini deneyebilirsiniz lakin biraz araştırıp agaroyna.com daki gibi official scripti kurmanızı öneririm diğerlerinin peki agario ile alakası kalmamış vaziyette.
    sizdekinin linki varsa atabilirseniz sevinirim. birde biliyorum geliştirici değilsiniz şuanda ama benim topmu buga girdi bilmiyorum ama 2bin puandan sonra 5 yem yiyip 10 puanım gidiyor
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-06-2015, 20:01:33
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahah öyle oldu biraz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:59:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:58:19 --



    sizdekinin linki varsa atabilirseniz sevinirim. birde biliyorum geliştirici değilsiniz şuanda ama benim topmu buga girdi bilmiyorum ama 2bin puandan sonra 5 yem yiyip 10 puanım gidiyor
    Hocam beni yemenizi hiç yakıştıramadım .

    agar mantığı yemezseniz küçülmeye başlarsınız
  • 23-06-2015, 20:05:49
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahah öyle oldu biraz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:59:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:58:19 --



    sizdekinin linki varsa atabilirseniz sevinirim. birde biliyorum geliştirici değilsiniz şuanda ama benim topmu buga girdi bilmiyorum ama 2bin puandan sonra 5 yem yiyip 10 puanım gidiyor
    Ben de girip besleyeyim biraz dedim ama gerek kalmadı maşallah doğduğumuz gibi yiyorsunuz )
    Sistemi tamamiyle veremem ama bulduğunuz klon scriptleri hakkında yardımcı olabilirim yahut pm gönderirseniz official kurulum için görüşebiliriz

    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni yemenizi hiç yakıştıramadım .

    agar mantığı yemezseniz küçülmeye başlarsınız

    Diğer soru için ise arkadaş cevabı vermiş