ahahah

öyle oldu biraz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:59:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:58:19 --
sizdekinin linki varsa atabilirseniz sevinirim. birde biliyorum geliştirici değilsiniz şuanda ama benim topmu buga girdi bilmiyorum ama 2bin puandan sonra 5 yem yiyip 10 puanım gidiyor
Hocam beni yemenizi hiç yakıştıramadım

.
agar mantığı yemezseniz küçülmeye başlarsınız