• 23-06-2015, 20:06:41
    #19
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni yemenizi hiç yakıştıramadım .

    agar mantığı yemezseniz küçülmeye başlarsınız
    ama aşırı hızlı küçülüyor neyse aynı isimle gelin size bırakıcam
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2015, 20:56:10
    #20
    Günceldir, tüm r10 ailesini bekliyoruz
  • 25-06-2015, 22:31:54
    #21
    Bağlanıyor!
    Lütfen bekleyiniz... ÖYLE BEkliyom 10 dakikadan beri
  • 26-06-2015, 00:54:15
    #22
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlanıyor!
    Lütfen bekleyiniz... ÖYLE BEkliyom 10 dakikadan beri
    Hocam server 64 kişilikti bu kadar hit alacağını düşünmediğim için yükseltmedim, fullenince yeni kimseyi almıyor bekletiyor boşalınca sokuyor. Çıkardım 100'e rahatça oynayabilirsiniz arkadaşlarınız ile
  • 26-06-2015, 02:25:19
    #23
    VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam server 64 kişilikti bu kadar hit alacağını düşünmediğim için yükseltmedim, fullenince yeni kimseyi almıyor bekletiyor boşalınca sokuyor. Çıkardım 100'e rahatça oynayabilirsiniz arkadaşlarınız ile
    Biraz daha map büyüdümü iyi olur.R10dan sırf hit geliyorsa baya renkli arkadaşlar varmıs su an aramızda bu küfür edenler ne istiyorsunuz benden

  • 26-06-2015, 02:49:09
    #24
    serverde ben dahil 2 kisi oldugu halde oynanacak gibi degil fena lag yapiyor
  • 26-06-2015, 03:18:01
    #25
    1. Lag var
    2. Bölündüğümüz zaman aşırı takılıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:18:01 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:59 --

    Oyundan çıktım ama veledin teki benim nickimle girmiş. Oyundaki ben değilim millet. Bilginiz olsun.
  • 26-06-2015, 09:52:32
    #26
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha map büyüdümü iyi olur.R10dan sırf hit geliyorsa baya renkli arkadaşlar varmıs su an aramızda bu küfür edenler ne istiyorsunuz benden

    Evet hocam çok enteresan nickler geliyor ^^ oyuncu biraz daha artsın mapi büyüteceğiz.

    TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serverde ben dahil 2 kisi oldugu halde oynanacak gibi degil fena lag yapiyor
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Lag var
    2. Bölündüğümüz zaman aşırı takılıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:18:01 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:59 --

    Oyundan çıktım ama veledin teki benim nickimle girmiş. Oyundaki ben değilim millet. Bilginiz olsun.
    Dün epey saldırı geldi sunucuya, rakip 1-2 serverdan sanırım. An itibariyle ram ve cpu yükselttim şuan bir sorun görünmüyor. Küçük parçalara bölündüğünüzde ekran yukarıda kaldığı için ekran kartıyla alakalı kasma yapabiliyor.
  • 26-06-2015, 18:18:28
    #27
    Forum06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiki Türkiyeye Bi Server Files Dosyalarını Dağıtmaya Başladık Artık Önüne Gelen Server Acar Knight Online Gibi Yakında Bununda Cıvığı Cıkar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:16:33 -->-> Daha önceki mesaj 15:55:29 --

    Sizlerin Kurmuş Olduğu Agario da çok acık var bir agario geliştiricisi olarak siz sadece js'ler üzerinden oyun yönetiyorsunuz orjinal server node'den yönetiliyor.

    Agarios Server'dan Bir Görüntü.



    Buda yeni agar paneli

    Gövde gösterisi yapmaya geldiysen datacentera geçip makinaların fotoğrafını çekeyim 3-5 pencerenin screenshotunu almakla olmuyor bu işler