MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz daha map büyüdümü iyi olur.R10dan sırf hit geliyorsa baya renkli arkadaşlar varmıs su an aramızda bu küfür edenler ne istiyorsunuz benden

Evet hocam çok enteresan nickler geliyor ^^ oyuncu biraz daha artsın mapi büyüteceğiz.

TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
serverde ben dahil 2 kisi oldugu halde oynanacak gibi degil fena lag yapiyor
MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Lag var
2. Bölündüğümüz zaman aşırı takılıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:18:01 -->-> Daha önceki mesaj 02:58:59 --

Oyundan çıktım ama veledin teki benim nickimle girmiş. Oyundaki ben değilim millet. Bilginiz olsun.
Dün epey saldırı geldi sunucuya, rakip 1-2 serverdan sanırım. An itibariyle ram ve cpu yükselttim şuan bir sorun görünmüyor. Küçük parçalara bölündüğünüzde ekran yukarıda kaldığı için ekran kartıyla alakalı kasma yapabiliyor.