VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam server 64 kişilikti bu kadar hit alacağını düşünmediğim için yükseltmedim, fullenince yeni kimseyi almıyor bekletiyor boşalınca sokuyor. Çıkardım 100'e rahatça oynayabilirsiniz arkadaşlarınız ile
Biraz daha map büyüdümü iyi olur.R10dan sırf hit geliyorsa baya renkli arkadaşlar varmıs su an aramızda bu küfür edenler ne istiyorsunuz benden