ahahah

öyle oldu biraz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:59:45 -->-> Daha önceki mesaj 19:58:19 --
sizdekinin linki varsa atabilirseniz sevinirim. birde biliyorum geliştirici değilsiniz şuanda ama benim topmu buga girdi bilmiyorum ama 2bin puandan sonra 5 yem yiyip 10 puanım gidiyor
Ben de girip besleyeyim biraz dedim ama gerek kalmadı maşallah doğduğumuz gibi yiyorsunuz

)
Sistemi tamamiyle veremem ama bulduğunuz klon scriptleri hakkında yardımcı olabilirim yahut pm gönderirseniz official kurulum için görüşebiliriz
Hocam beni yemenizi hiç yakıştıramadım

.
agar mantığı yemezseniz küçülmeye başlarsınız
Diğer soru için ise arkadaş cevabı vermiş