Forum06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....
Uslup hos degil.

VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarıştırmalık birşey yok bodozlama girmişsin konuya da haddini bildireyim dedim.
Cevap vermeye gerek yok bence, siz isinizle ve projenizle devam edin