firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....
Uslup hos degil.
Yarıştırmalık birşey yok bodozlama girmişsin konuya da haddini bildireyim dedim.
Cevap vermeye gerek yok bence, siz isinizle ve projenizle devam edin