VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gövde gösterisi yapmaya geldiysen datacentera geçip makinaların fotoğrafını çekeyim 3-5 pencerenin screenshotunu almakla olmuyor bu işler
firmaları yarıştırmaya gerek yok bebe gibi sen konuyu taaa neresinden anlamışsın kardeşim neyse gerek yok seninle bu konuda tartışmıyacam....