SilverWolf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
19
●852
Dikey çok alan kaplıyor halen.

@import url(https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:700);kodunu
@import url(https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:700&subset=latin,latin-ext);Şeklinde düzenlerseniz Türkçe desteği gelecektir sanırım.