• 25-11-2014, 14:46:34
    #10
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıklarda Türkçe karakter problemi var.

    Haber detay altındaki yorum bölümü halen fena halde DLE kokuyor. Biraz alanları dikey olarak büyütür. e-posta bölümünü kaldırır çeki düzen verirseniz daha hoş olacaktır.

    Ana sayfadaki diğer haberler bölümündeki önizleme resimlerinin boyutunu da biraz arttırırsanız sanki daha hoş gözükecek.

    Birkaç dakikalık gözlemim bunlar. Ayrıntılarıyla baksam, şurası burası derken daha çok şey yazarım da tadında bırakayım Zaten kendi görüşlerim.. Beni bağlar sadece.

    Bu arada DLE'ciler hep kendilerine çalışıyorlar. Tema taleplerimiz olunca karşılık görmüyor nedense..

    Siteniz hayırlı olsun. iyi çalışmalar..
    Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.

    PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
  • 25-11-2014, 16:25:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.

    PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
    Yorum bölümü istediğim gibi olmamış. Dikey çok alan kaplıyor halen.

    Önerim şuna benzer bir şey..

  • 25-11-2014, 18:41:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Tema gayet güzel ve ilgi çekici elinize sağlık.
  • 25-11-2014, 20:23:25
    #13
    mapii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema gayet güzel ve ilgi çekici elinize sağlık.
    Çok çok teşekkür ederim
  • 25-11-2014, 20:32:54
    #14
    Tema firefoxta azcık hatalı gözüküyor son yorumlar kısmı falan. Bir de sayfayı aşağıya kaydırınca kasıyor
  • 25-11-2014, 23:01:02
    #15
    o kısmı fırsat bulup düzenleyemediğim için kayık gözüküyor biraz düzenlerim.

    Çok çok teşekkürler

    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema firefoxta azcık hatalı gözüküyor son yorumlar kısmı falan. Bir de sayfayı aşağıya kaydırınca kasıyor
  • 26-11-2014, 07:04:42
    #16
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.

    PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
    Yorum bölümündeki kaydet butonunu yazı alanının sağına alın bence.


    logo önerim de şuna benzer bir şey olabilir. Logonun solundaki avatarı bana gönderirseniz bir iki yerde düzeltme yaparım. Hoşunuza giderse kullanırsınız. Photoshop v.s öyle çok anlamam haberiniz olsun.. Ben 40 px yükseklik diye çalışmıştım, önceki logo öyleydi. Şimdi 80 px olmuş..


    iyi çalışmalar.
  • 26-11-2014, 19:24:58
    #17
    Çok çok teşekkür ederim.
    logonun solundaki avatarı psd olarak aşağıdaki linkten indirebilirsin

    http://s3.dosya.tc/server29/LPcOid/R...cters.rar.html

    80 px yükseklik yeterli oluyor birde arka plan transparan olması gerekiyor


    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum bölümündeki kaydet butonunu yazı alanının sağına alın bence.


    logo önerim de şuna benzer bir şey olabilir. Logonun solundaki avatarı bana gönderirseniz bir iki yerde düzeltme yaparım. Hoşunuza giderse kullanırsınız. Photoshop v.s öyle çok anlamam haberiniz olsun.. Ben 40 px yükseklik diye çalışmıştım, önceki logo öyleydi. Şimdi 80 px olmuş..


    iyi çalışmalar.
  • 26-11-2014, 19:52:00
    #18
    Türkçe karakter sorunu ve Firefox problemi var anasayfa için sadece fontun Türkçe desteğini ayarlarsanız daha şık gözükecektir.

    Anasayfa kategori diziminde de başlıklar renkli olabilir örneğin Oyun mat turuncu olabilir çok göz tırmalamayacak renkler.

    style.css dosyanızda
    @import url(https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:700);
    kodunu
    @import url(https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:700&subset=latin,latin-ext);
    Şeklinde düzenlerseniz Türkçe desteği gelecektir sanırım.