SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlıklarda Türkçe karakter problemi var.

Haber detay altındaki yorum bölümü halen fena halde DLE kokuyor. Biraz alanları dikey olarak büyütür. e-posta bölümünü kaldırır çeki düzen verirseniz daha hoş olacaktır.

Ana sayfadaki diğer haberler bölümündeki önizleme resimlerinin boyutunu da biraz arttırırsanız sanki daha hoş gözükecek.

Birkaç dakikalık gözlemim bunlar. Ayrıntılarıyla baksam, şurası burası derken daha çok şey yazarım da tadında bırakayım Zaten kendi görüşlerim.. Beni bağlar sadece.

Bu arada DLE'ciler hep kendilerine çalışıyorlar. Tema taleplerimiz olunca karşılık görmüyor nedense..

Siteniz hayırlı olsun. iyi çalışmalar..
Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.

PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah