Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.
PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
Yorum bölümü istediğim gibi olmamış.

Dikey çok alan kaplıyor halen.
Önerim şuna benzer bir şey..