Çok çok teşekkür ederim.
logonun solundaki avatarı psd olarak aşağıdaki linkten indirebilirsin
http://s3.dosya.tc/server29/LPcOid/R...cters.rar.html
80 px yükseklik yeterli oluyor birde arka plan transparan olması gerekiyor
Yorum bölümündeki kaydet butonunu yazı alanının sağına alın bence.
logo önerim de şuna benzer bir şey olabilir. Logonun solundaki avatarı bana gönderirseniz bir iki yerde düzeltme yaparım. Hoşunuza giderse kullanırsınız. Photoshop v.s öyle çok anlamam haberiniz olsun.. Ben 40 px yükseklik diye çalışmıştım, önceki logo öyleydi. Şimdi 80 px olmuş..
iyi çalışmalar.