o kısmı fırsat bulup düzenleyemediğim için kayık gözüküyor biraz düzenlerim.

Çok çok teşekkürler

Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema firefoxta azcık hatalı gözüküyor son yorumlar kısmı falan. Bir de sayfayı aşağıya kaydırınca kasıyor