Çok çok sağolasın yorum kısmından eposta olayını kaldırdım sitenin header ve footer kısmına birkaç düzenleme yaptım.
PC'de photoshop olmadığı için logo yapamadım, hayrına yapan olur inşallah
Yorum bölümündeki kaydet butonunu yazı alanının sağına alın bence.
logo önerim de şuna benzer bir şey olabilir. Logonun solundaki avatarı bana gönderirseniz bir iki yerde düzeltme yaparım. Hoşunuza giderse kullanırsınız. Photoshop v.s öyle çok anlamam haberiniz olsun.. Ben 40 px yükseklik diye çalışmıştım, önceki logo öyleydi. Şimdi 80 px olmuş..
iyi çalışmalar.