http://img836.imageshack.us/img836/5...reenshotgx.png
Herşeyi kurdum ama bir ekranı düzeltemedim mavi çıkıyor ve sürükleyip attığımda gözükmüyor ekranda.
VNC Kurulumunda Ekran Hatası
13
●791
- 11-08-2010, 22:59:28Üyeliği durduruldugnome kurma kardeşim gnomeyi kaldır kde kur
yum -y install kde*
kurulumu tamamen tamamladıktan sora vncserveri baslat
service vncserver start
daha sonra bi desktop daha aç
vncserver
yazarak ssh ya 2. desktopu açarsın
vncserver -kill :1
yaparak ilk açılanı kaparsın daha sora ister 2.yi kullan ister 2.yi kapa bastan 1 aç o sana kalmış bişe kolay gelsin - 12-08-2010, 18:40:52pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sorunun Kde yada Gnome ile ilgisi yok.İkisinide kurup denedim.
Sorun şu: Bağlantı yapınca sadece Arkaplan gözüküyor.Tıklayınca Uyarı vermiyor.Masaüstü verilerine vs ulaşılamıyor.Masaüstüne veri aktarılamıyor.Yani masaüstü kullanılamıyor.Sadece Arkaplan göstermelik olarak gözüküyor.Places Bölümünden Desktop yazısına tıklayıncada hata veriyor
Bende Kde yüklü iken Places/desktop yazısına tıklayınca alınan hata

Eğer Gnome Yüklü ise file:///Desktop Not found tarzı bir hata veriyordu.Tam yolu hatılamıyorum ama Sunucunun bir yerinde Desktop klasörü ve içinde dosyaları vardı. Bendede aynı sorun var ama bulamadım daha.Bulursam yazarım tekrar.
Normal Zamanda Görünüşü.(Mouse ile filanda tıklanmıyor/uyarı vermiyor. Sadece yukarda yazan Buonlar ve seçeneklerden işlemleri geçekleştirebiliyorum)

Saygılar,
Yiğit YILMAZ - 12-08-2010, 18:52:55Kurulum hatalı olduğunda buna benzer sorun çıkar.
Muhtemel sorun desktop için yetkili kullanıcı yok.
Desktop için kullanıcın yetkili olması gerekiyor onun içinde kullanıcı home klasörlerine tanımlayıcı yerleştiriliyor.
Tabii ki kurulum doğru yapıldığında bütün bu işlemlere gerekj kalmıyor. - 12-08-2010, 18:55:58Kurulumda hatalı birşey yok.Sadece 1 sunucuma kursam neyse.Tüm sunucularda bu sorun var.Hatta Hem Gnome hemde Kde ile denediğim sunucular var.Bunlardan başka birşey olmalı.zbahadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 19:57:42Hayır Kde olarak Tanımladım.İstersen Birde Gnome lu resimi atayımpr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


