• 11-08-2010, 10:39:07
    #1
    http://img836.imageshack.us/img836/5...reenshotgx.png

    Herşeyi kurdum ama bir ekranı düzeltemedim mavi çıkıyor ve sürükleyip attığımda gözükmüyor ekranda.
  • 11-08-2010, 22:59:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gnome kurma kardeşim gnomeyi kaldır kde kur

    yum -y install kde*

    kurulumu tamamen tamamladıktan sora vncserveri baslat

    service vncserver start

    daha sonra bi desktop daha aç

    vncserver

    yazarak ssh ya 2. desktopu açarsın

    vncserver -kill :1

    yaparak ilk açılanı kaparsın daha sora ister 2.yi kullan ister 2.yi kapa bastan 1 aç o sana kalmış bişe kolay gelsin
  • 11-08-2010, 23:31:46
    #3
    Teşekkürler eve gidince deniyeceğim +.
  • 12-08-2010, 18:40:52
    #4
    pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gnome kurma kardeşim gnomeyi kaldır kde kur

    yum -y install kde*

    kurulumu tamamen tamamladıktan sora vncserveri baslat

    service vncserver start

    daha sonra bi desktop daha aç

    vncserver

    yazarak ssh ya 2. desktopu açarsın

    vncserver -kill :1

    yaparak ilk açılanı kaparsın daha sora ister 2.yi kullan ister 2.yi kapa bastan 1 aç o sana kalmış bişe kolay gelsin


    Bu sorunun Kde yada Gnome ile ilgisi yok.İkisinide kurup denedim.
    Sorun şu: Bağlantı yapınca sadece Arkaplan gözüküyor.Tıklayınca Uyarı vermiyor.Masaüstü verilerine vs ulaşılamıyor.Masaüstüne veri aktarılamıyor.Yani masaüstü kullanılamıyor.Sadece Arkaplan göstermelik olarak gözüküyor.Places Bölümünden Desktop yazısına tıklayıncada hata veriyor

    Bende Kde yüklü iken Places/desktop yazısına tıklayınca alınan hata



    Eğer Gnome Yüklü ise file:///Desktop Not found tarzı bir hata veriyordu.Tam yolu hatılamıyorum ama Sunucunun bir yerinde Desktop klasörü ve içinde dosyaları vardı. Bendede aynı sorun var ama bulamadım daha.Bulursam yazarım tekrar.


    Normal Zamanda Görünüşü.(Mouse ile filanda tıklanmıyor/uyarı vermiyor. Sadece yukarda yazan Buonlar ve seçeneklerden işlemleri geçekleştirebiliyorum)




    Saygılar,
    Yiğit YILMAZ
  • 12-08-2010, 18:52:55
    #5
    Kurulum hatalı olduğunda buna benzer sorun çıkar.
    Muhtemel sorun desktop için yetkili kullanıcı yok.
    Desktop için kullanıcın yetkili olması gerekiyor onun içinde kullanıcı home klasörlerine tanımlayıcı yerleştiriliyor.

    Tabii ki kurulum doğru yapıldığında bütün bu işlemlere gerekj kalmıyor.
  • 12-08-2010, 18:55:58
    #6
    zbahadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum hatalı olduğunda buna benzer sorun çıkar.
    Muhtemel sorun desktop için yetkili kullanıcı yok.
    Desktop için kullanıcın yetkili olması gerekiyor onun içinde kullanıcı home klasörlerine tanımlayıcı yerleştiriliyor.

    Tabii ki kurulum doğru yapıldığında bütün bu işlemlere gerekj kalmıyor.
    Kurulumda hatalı birşey yok.Sadece 1 sunucuma kursam neyse.Tüm sunucularda bu sorun var.Hatta Hem Gnome hemde Kde ile denediğim sunucular var.Bunlardan başka birşey olmalı.
  • 12-08-2010, 19:16:29
    #7
    Hatalı kurulum dediğim mutlaka bir şey var yoksa çalışırdı değilmi?
    Hatalı kurulumdan kastım sizin hata yapmanoz değil paketlerde de olabilir. Yetki sorunu olabilir. Pek çok şey olabilir.

    Bende bu işi 10 yıldan fazladır yapıyorum ama arada bende de oluyor.
  • 12-08-2010, 19:44:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim senin iki resimdede gösterdiğin gnome
  • 12-08-2010, 19:57:42
    #9
    pr0f adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim senin iki resimdede gösterdiğin gnome
    Hayır Kde olarak Tanımladım.İstersen Birde Gnome lu resimi atayım